• وبلاگ : شميم وصل
  • يادداشت : حكايت
  • نظرات : 0 خصوصي ، 13 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام عليكم

    انشا الله خدا كمك كند و دوباره با گذشت و فراوران و مهرباني فروانش كه هميشه شامل حال ما و همه بنده هاش بوده مشكل كه خود ساختيم مبني بر سخت بودن ازدواج را حل كند يعني حل كنيم چون خدا پيامبر داده امام داده و ...........

    فكر كنيد چون دير ازدواج كردن و كم رنگ شدن آن = بي عفتي و بي ناموسي نقشه براي تجاوز و خيانت به ناموس ديگري= با آدمكشي = حق ناحق كردن دختران مردم = عدم پيشرفت جامعه (مخصوصا جامعه ما كه همه جوان هستن و دشمن كمر بسته به نابودي شيعه ) هيچ پيشرفتي نميشه و طرف را سوق به خودكشي ميده همينطور كه سنت نبوي (ص) است به ضاهر شايد كوچك و لي در باطن بسيار بسيار پر اهميت است طور يكه نمي شود فكر كرد البته با دريايت ميشه حرف دل و هواي نفس نباشه ميشه

    اينم متنه ذيل :

    اين غرائز را خداوند در انسان آفريده و لذا سركوب آن جايز نيست، بلكه بايد آن را كنترل و مهار كنيم. وجود غرائز براى حفظ و بقا و تكامل نسل بشر ضرورت دارد. اگر شكم نباشد، انسان از گرسنگى مى‏ميرد، اگر غضب نباشد، انسان از خود دفاع نمى‏كند و اگر شهوت نباشد، نسل بشر قطع مى‏گردد. ولى براى ارضاى غرائز بايد مسير صحيح طى شود. غرائز مثل كپسول گاز هستند كه اگر از طريق صحيح وارد اجاق گاز شود، نتيجه‏اش حرارت و پخت و پز است، ولى اگر بدون كنترل باشد، انفجار و خطر را در پى خواهد داشت.
    خودآرايى براى زن يك غريزه است، اين غريزه اگر در خانه به كار گرفته شود زندگى را شيرين و پر محبت خواهد كرد، امّا اگر اين خودآرايى در خيابان انجام گرفت، سبب متزلزل كردن خانواده‏هاى ديگر خواهد شد. مردى كه در خيابان صدها زن آرايش كرده مى‏بيند، وقتى به خانه برمى‏گردد نسبت به همسر خود علاقه چندانى نشان نمى‏دهد، زيرا جلوه‏هاى خيابانى علاقه او را نسبت به همسرش متلاشى كرده است.
    به علاوه اين جلوه‏ها در دل افرادى كه ازدواج نكرده‏اند طوفانى برپا مى‏كند كه يا او را مثل شمع آب مى‏كند و مى‏سوزاند و يا او را به فكر تجاوز و سوء قصد مى‏اندازد و آثار سوئى همچون فرار از خانه، تهديد، خودكشى، امراض مقاربتى و روانى و بچه‏هاى سر راهى را به دنبال دارد.